21 juni 2012

Sitter nu hemma hos mamma och blir här till lördag tror jag eller så åker jag hem på söndag på dan =)
Har gått jätte bra idag på jobbet men lite barn men de var lite skönt och ändå lite tråkigt då de inte fanns så mycket att göra.. Jo igår så hade jag stängning och de tycker jag är lite kul att ha=)
Till veckan får jag veta hur de blir om jag får vara kvar eller inte så jag håller tummarna annars så ska jag fundera ut något annat jag vill jobba med men de är ju roligt och mysigt att jobba med barna och man vet aldrig vad dagen har att erbjuda =) idag har man fått massa gos av barna och de är så mysigt sen har vi varit ute mest hela dagen då de är så fint väder.. var lite kallt till och från men sen efter lunch var de varmt och skönt =)

Imorgon blir de Jamtli och då tänker jag ta med mig min kamera då jag är så fotosugen =)
Och till veckan ska jag få göra något roligt =) Jag ska få ta hand om fina Pållan då coco som äger henne ska åka på semester till Gotland den lycko jag vill med till Gotland =) så då blir de ridning och mycket mys och kommer nog kanske ta med kameran med och ta lite kort i hagen och kanske ta henne till ett ställe så hon får äta lite gräs och ta lite kort där med =) Mys Pållan <3<3

Nä nu ska jag kolla om de finns något att se på tven annars så lägger jag mig i sängen och kollar på någon film =)

skriver imorgon hur min dag var på Jamtli och kommer kanske någon bild också =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)