22 juni 2012


GLAD MIDSOMMAR

hoppas ni får en bra dag jag ska vara på Jamtli så vi kanske syns där om någon ska dit =)

Jag och mamma pratade om gamla tider på midsommar då vi bodde kvar i offerdal..
Vi klädde oss fint och åkte ner till Kaxås och dansade kring midsommar stången och sen så var de tävling då rodde dom båt över vattnet sen var de en annan som cykla sen efter en strecka var de en som  sprang =)
Mins lite att pappa rodde och tror de var christer "Fasters man" sen tror jag de var farbror bosse som sprang =) sen åkte vi hem och fixade middan och pappa fixade först med korna sen åt vi ute om de var fint väder och släkten var där och de var så himla kul och så kom mamma och jag på att de ska finnas ett kort någonstans med mig och Britt "Lossas mormor" och vi sitter och gör en krans och tror kanske lena och liselott var med på den bilden med =)

Har ni av min släckt som läser min blogg något minne om midsommar så skriv gärna en rad till mig då jag tycker de är så roligt och så kanske någon har någon bild på mig när jag var liten med=) ??????


Glad Midsommar på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)