14 januari 2012

Varit i stan idag med mamma och kollade efter ett par skor som jag ska ha när jag tränar.. glömde mitt presentkort så jag la undan skorna så ska jag åka in på måndag och köpa dom =) sen kollade jag lite efter en mobil då jag måste köpa mig en ny mobil har hittat några jag vill köpa men vet ej vilken än. tror de blir en htc men är inte säker än.... Hittade också ett par varma strumpor på rut och ett träningslinne på intersport =)

Har haft ganska ont i handleden idag så jag blir tokig. de gör så ont och dunkar men jag får stå ut med de... Skulle ha varit till Isa och rida med henne idag och imorgon men imorgon får vi se hur min hand är imorgon först och se... Är hos mamma i helgen och imorgon ska jag åka hem och städa bort Julen och tvätta och kanske gå och träna men då gå på bandet och träna ben,knän och rygg då jag inte kan träna med min högra arm =(  Saknar riktigt att skriva här nu när jag inte har kunnat.... 

Ska skriva om Foljac också min första häst som jag ägde då jag har skrivit om Stisse =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)