13 januari 2012

Nu så

Har inte kunnat skriva på ett bra tag nu då datorn har varit knäpp men ni är den ok igen =) Ska fortsätta skriva om mina djur mm senare när jag har mer tid om ni fortfarande vill veta förstårs =)=)

Jag Praktiserar och jobbar som vikarie "när de behövs" Varje dag nu och de är så skönt att ha något att göra och att jobba med de som jag gillar med BARN och de är riktigt roligt.. snart gjort de i 3månader och hoppas på att jag får förlängt till 3 månader till och sen hoppas på anställning =)=) Trivs så bra där jag är nu =)=)

har ju flyttat tror jag har berättat de tidigare och jag trivs jätte bra i lägenheten ska snart på Ikea och köpa lite saker som någon tavla mm..

Jo Mamma har fått sig en ny njure nu och gjorde oprationen i Göteborg och allt gick jätte bra =) Hon har nu varit hemma snart en månad och är frisk och pigg och så.. Kroppen orkar inte så jätte mycket än men de kommer =)=)==)

Nu ska jag kolla på tven med mamma och mysa lite och kolla lite på mobiler =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)