6 december 2011

Sjuk

Efter jag  jobba/praktiserade igår så kände jag mig konstig och tog tempern och hade 38,9 så då var de bara att ta en alvedon och dricka varmt.. pratade lite med mamma sen somnade jag i soffan som ca 4timmar och de var riktigt skönt.. gick och la mig vid 8 och kollade på tven sen somnade jag efter 9 och sov till 11 idag och skönt var de men vaknade flera gånger av att jag hosta och frös eller svettades =(
Är lika trött som jag var igår som idag ändå om jag inte varit vaken så länge än.. Funderar på att skriva om mina djur ändå om de inte är några som har kommenterat och vill men tänkte göra de ändå..

De är allså om djur jag haft allså som jag ägt eller haft på foder eller som familjen ägt tillsammans =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)