20 november 2011

Snart åker mamma till flygplatsen och ska vänta på att få åka till Göteborg.
Ni som undrar ska hon ner för en opration hon ska få en ny njure och Kerstin heter hon som ska ge mamma sin ena njure och de är vi så glada för.. Har väntat på de här så himla länge...
Mamma blir borta några veckor men sen när hon kommer hem får hon inte vara så mycket uppe vid folk...

Nu när hon blir borta kommer jag åka till mammas lägenhet lite då och då och vattna blommor mm men kommer vara hemma i krokom med så klart..

Imorgon Måndag ska jag på arbetsförmedlingen på möte sen ska jag vell träna tror jag ska kolla om sara vill hänga med.. de är öppethus på måndagar mellan 18-20 =) skulle vara kul att ha sällskap någon gång jag tränar.. Ska nog iväg och träna ikväll med tror jag... Ska komma igång med de igen med att träna helst varannan dag =)..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)