18 november 2011

Kom nyss hem till mamma.. har haft en jätte bra dag på stan med Marika och vi gick lite och jag hittade lite saker som lite till Julkort jag ska göra en silvig penna,Harry Potters sista film och en sak till mamma som hon ska få på söndag innan hon åker till Göteborg..

Arbetsförmedlingen ringde angående praktik och jag ska nog få vara på Polisvillan ett dagis jag har jobbat mycket på och så trivs jag på de dagiset =) så på måndag ska jag på arbetsförmedlingen på ett möte med bara Annette och jag sen får vi se vad som händer =)

Ikväll jobbar mamma natt så då blir jag själv här hemma då ska jag se på tv lite och kolla på Harry Potter filmen med lite godis =)

Nu ska jag svara lite på mail och kolla tv =) Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)