16 november 2011

Sent

Vaknade alldeles för sent idag 12.10 inte bra... dumma klocka på mobilen som inte ringde kl 10 då jag hade ställt den =( DUMMA MOBIL.... ska ta och klä på mig och sen packa ner alla mina saker och sen diska åt mamma tänkte jag =)

På söndag åker mamma till Göteborg och blir borta ca 2-3 veckor.... Hon ska Opereras ska få en ny njure av mammas korlega Kerstin....... Vi vart så glada när Kerstin sa de att hon ville ge mamma sin ena njure. Vi trodde inte riktigt på de först men sen när kerstin fick göra en massa prover förstog jag att de var sant =)

Idag när jag kommer hem tänkte jag sätta upp lite tavlor tror jag mm och imorgon kommer coco en sväng ska bli kul och så kart hannes hund Takida =)=)

1 kommentar:

  1. Jo jag har tänkt det. Men vi kommer ju bo på billiga hotell där man kanske inte ens kan lämna en kamera..

    SvaraRadera

Tack för din Kommentar =)