16 november 2011

Hemma

Nu är man hemma varit hemma över 1timme nu =) skönt är de men de känns lite ovant fortfarande att komma hem hit till nya lägenheten. Har snart bott här 1 månad och tiden går så himla fort... På Fredag åker jag nog till stan igen till mamma vill vara hos henne så mycket som möjligt innan hon åker till Göteborg hon blir ju borta ett tag sen när hon kommer hem får jag ej vara sjuk eller någon om jag ska hälsa på henne och jag börjar ju bli försyld nu så hoppas de försvinner snart... ska nog kolla med någon som vill gästblogga här av mina vänner som jag brukar vara med så kan dom få skriva vilka dom är och vad dom gör för något mm...

Kanske finns de någon där ute som läser min blogg vill kanske skriva??

har fortfarande dåliga ideer om vad jag ska skriva om här på min blogg men jag kommer nog inte sluta att skriva så ni behöver inte vara oroliga... har ju skrivit i några år nu så då blir de svårt att sluta skriva.. har funderat mycket på att byta blogg men gillar blogspot den är lättsam och man förstår allt och de är aldrig några problem eller krångel någon gång så de är skönt...

nä nu ska jag gå och lägga mig och kolla på en film imorgon kommer Coco och hennes hund takida och hälsar på en stund =) ska nog kolla med henne om vi ska ta oss en promenad om de är fint ska nog också gå och träna en sväng med =)

GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)