14 november 2011

Älskar ER

Saknar en viss person så himla mycket att jag vet ej vart jag ska ta vägen... saknar att prata med den och skriva sms och umgås med den och ha kul.... Älskar den så himla mycket att jag vill ej att den ska försvinna ifrån mig orkar inte de en gång till.......Älskar Dig

På söndag åker mamma ner till Göteborg för att förebredas för en stor opration som kommer den 24 men de kommer nog gå bra =) Hon ska få en ny njure som vi har väntat på så himla många år..
När mamma vart sjuk mådde jag inte så bra då min mormor hade samma problem plus canser innan hon dog. var då 7-8år gammal... Vet också att många på skolan då jag gick i gymnasiet i Bollnäs trodde att jag skolkade och var bara hemma för att jag inte orkade med skolan de var inte därför jag mådde dåligt av att mamma blev sjuk och en massa på de.... Ni borde bara veta vad jag har gått igenom i mitt liv men klarat mig igenom de tack vore min underbara mamma som jag älskar så himla mycket.. Mamma har alltid varit där då jag behövt stöd och tröst...

Hade en bästa vän som jag fortfarande älskar men vi är tyvär inte vänner längre =( Hon har också varit vid min sida när jag haft de som jobbigast och hon har funnits där sen dagis. Hon har verkligen funnits där då jag haft de JÄTTE jobbigt och nu finns hon ej där längre =( saknar hennes närvaro.. vissa av er läsare vet vem den den här personen är och visa vet inte...

Jag har nu Coco som jag kallar henne allså Cornelia som hon heter hos mig nästan varje dag och hon finns där för mig och vet precis hur jonnigt jag haft de ändå om vi inte har känt varandra så himla länge eller länge har vi vell i 3år snart 4år har vi känt varandra känns som vi känt varandra sen vi var små.. men vi träffades när vi var små men minns inte så mycket av de....
Coco är den bästa som finns hon kommer på engång jag behöver tröst eller bara måste prata.... Har haft de jobbigt nu ett tag och de är så skönt att kunna prata med henne.. Älskar Dig Coco


Nu vart de ett långt inlägg men var tvungen att lätta lite på hjärtat lite så klart har jag inte glömt Pappa han älskar jag med så himla mycket och han finns också där om jag vill prata så de är så skönt Älskar er alla som jag skrivit om

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)