21 oktober 2011

Har inte packat så himla mycket idag mot vad jag borde.. har haft så himla ont i huvudet hela dagen idag och ont i kroppen.. få se hur mycket jag hinner imorgon innan jag åker in till stan eller om jag åker på söndag morgon in.. ska iväg till brunflo och hälsa på Laila och kolla på några saker hon sakt att jag kan få om jag vill ha dom nu när jag flyttar till en större lägenhet nästa vecka..

Funderar på att betala hyran för den nya lägenheten på onsdag och hämta nyckeln på Torsdagen för då kan jag flytta in sakerna tidigare och har mer tid att städa ur lägenheten =)
De är inte bara att städa som vanligt utan man ska stoorr städa och jätte noga.. de som är mest att göra är i köket och på toan.. men jag har ju lite hjälp så då kan de gå lite snabbare att städa =)

Är fest nästa lördag och jag vill gå.. så jag hoppas jag hinner flytta allt innan och vila lite sen klä ut sig och dra iväg.. vet ej än vad jag ska klä ut mig till men de kommer ska in till stan på Torsdag med coco och leta kläder mm =) blir nog en rolig helg tror jag..

Ska också på arbetsförmedlingen på Torsdag och ska prata lite om vad jag vill göra och mycket mer sen blir de hämta nyckel och köra lite saker till lägenheten tror jag sen in till stan =)

Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på en film =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)