21 oktober 2011

Farmor

Jag och Älskade Farmor på min student<3


En vecka sen nu de var begravning för dig. Och de var jobbigt i några dagar efteråt.
Jag saknar dig så himla mycket och att kunna prata med dig om en massa och du ville så gärna att jag skulle skaffa mig en kille för du ville träffa han =( Tyvär har jag ingen kille än Farmor jag är fortfarande singel =(

Jag vet att du har varit hos mig och tittat till mig för jag har sett dig här. Du har stått i hallen och kollat på mig när jag ligger i sängen och ska sova och farfar är med tror jag i allefall..
Såg dig också den dan du somnade in klockan kvart i 6 vaknade jag av då att någon smekte min kind och sen stog du i hallen och kollade på mig och såg halvledsen ut..

Känns också skönt att jag åkte till dig när du fortfarande levde ändå ville du bara sova och ville inte äta frukost.. men de var ändå skönt att träffa dig ändå om du inte kände igen mig då..


Älskar Dig Farmor och Saknar Dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)