13 oktober 2011

Har bara skrivit om vettan nu på sluten.. men vill nu berätta hur duktig Flygarn har varit.. Igår red jag ut och körde lite ökningar i trav och han lyssna så himla bra och gick jätte fint i form =)
Tog några galopper med och han gick jätte fint i form och lugn galopp och jag vart så glad så =) en riktig duktig kille =) Synd bara att jag kan nog inte ha kvar han då jag inte får ha han i stallet jag har han i och så har jag ej hittat något annat stall heller =( dom jag har kollat med är de fullt eller så vill dom inte ha fler hästar i stallet... Gillar Flygarn jätte mycket men jag får helt enkelt lämna tillbaka han =(


Nu till något annat.. Igår var Coco här hos mig till 01.00 tror jag klockan var när hon åkte hem =) Vi sjung en massa och filmade.. La bara upp en bild eller coco gjorde på youtube om en sång hon skrivit till vettan.. Jätte fin låt..

Imorgon kommer bli en jobbig dag "Blä" Begravning för farmor plus att de är en vecka sen vettan försvann från oss =(
Jag harar igentligen Begravningar för de är så jobbigt och mycket jobbigt kommer fram också så då gråter man både för att Farmor är borta och vettan och Zessan och en massa andra jobbiga saker... Men de kommer många slänkingar på begravningen så de blir kul också att träffa dom.. Tror vi skulle vara runt 70 stycken på begravningen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)