4 augusti 2011

Igår var Celine hit och skulle rida lite sen longskera och fick massa tips av mig och coco.. sen red hon ner och bada med Fanta och dom simmade några gånger och gud vad skönt hon tyckte det var... Fanta har gjort så stora framsteg och till helgen hämtar dom hem henne och då ska jag och coco följa med och hoppas på att Fanta är lika lugn då som nu.. men det är ju lite stress i det stallet.. men vi får hoppas på att Fanta är lika som nu.. men det tror vi... Idag ska hon få stå tror jag för hon var lite trött igår..
så idag har jag tänkt att städa lite sen kanske mamma kommer en sväng och hälsar på efter jobbet =) Jag känner att jag har tur att jag har en sån himla snäll och underbar mamma och man kan prata om allt med henne och hon är som en bästa vän... Jag älskar min mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)