2 augusti 2011


Här är det några kort från igår då ägarna kom och red på sin ponny fanta som jag har hos mig nu till i helgen då har hon varit hos mig ca 2 veckor.. Vi har gjort stora framsteg med henne och Michelle med ljusblå tröja sa att hon blivit en annan häst och då känns det riktigt kul =) Men jag har märkt att hon har blivit en annan häst på bara 2-3 dagar och hon har blivit lugnare och inte längre stressad m.m. Longskerar henne utan problem nu och lika med sprey flaskan =) en duktig tjej.... Dom red lektion för coco också och sen badade Celine med Fanta och hon går i på engång nu om man bara smackar och bestämmer sig.. men hon är inte rädd vatten längre hon ÄLSKAR vatten nu =)

Vet ej vad jag ska hitta på med henne idag.. men det kommer jag nog på.. har hela dan på mig.. ska till stallet ikväll då det är svalare ute... hon kanske ska få badda lite idag med =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)