18 maj 2011

Ridtur

Var iväg och red Nelson min medryttar ponny tänkte skriva häst men han är ingen häst han är en stor C ponny. Jätte mysig att rida. Dok inte han på bilden. Den här bilden är Jack som jag red mycket sista året i Bollnäs. Underbar häst de med älskar att hoppa med han..

Red iallefall idag till plan och red mycket på volter och körde mjukgörande och sen hoppade vi lite och vad kul de var.. han värkligen gillade de och öronen var framåt hela tiden mot hindrerna..
Han vart jätte mjuk och hägde inte så mycket i bettet heller =)
Sen fick han en massage av coco i stallet och de gillade han..

Jag är riktigt sugan att ha häst igen men vet inte om de kommer funka då jag ej har något jobb eller jobb har jag men får inte jobba så himla mycket som jag vill..

Jaja nu ska jag se Bigbroder och sen sova imorgon blir de kanske bio =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)