12 maj 2011

Red

Igår så var jag i stallet och mockade och fixade i stallet och red Nelson. Red barbacka med tre delat bett och red ut. Red carro rundan och det gick super han jobbade jätte fint i alla gångarterna. Skrittade mest då det var så varmt i solen.. Nelson gillade att komma ut och arbeta lite..

Jag har också funderat på att leta en häst att ha i sommar och sen se om jag har någon till hösten eller om jag letar medryttarhäst och rida 2-3 gånger i veckan.. saknar att rida nu när det börjar bli sommar =)

planerar också att åka till gotland i sommar med och vara där någon vecka men vet ej när och med vem men det får man se.. ska också till bollnäs en vecka och se på bal och student =)
min kusin har sin bal i morgon på gamla teatern här i östersund och sen har hon studenten den 1 Juni så man måste försöka hitta någon fin och bra studentpresent med till henne och så till en underbar vän i Bollnäs som ställer upp med allt ändå om hon bor långt bort.. har funderat om jag ska åka till henne i s
ommar eller om jag bjuder upp henne hit =) vi får se...


Inte Nelson på bilden. de är Sjungarvett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)