1 mars 2011

Äntligen

Jaaaaaaa Nu har jag äntligen fått till de som jag vill här på min blogg =) Är hur glad som hälst.. Nu är det bara att komma på vad man ska skriva om???

Jag tog en promenad i det fina vädret och somnade när jag kom hem när jag la mig i sängen en stund.. Och har fortfarande ont i huvudet och det är nog på G med en försyldning igen. Hoppas inte nu då att jag blir sjuk vill inte... På lördag fyller Lena 30år och vet inte alls vad jag ska ge henne och Theo fyller 3 också nu i mars han har blivit en stor kille redan och jag blir 23 huva gamal jag känner mig redan =) HAHA.

Jag längtar till imorgon då jag ska rida Nelson. Jag lovar att ta ett kort på han så ni som läser få se hur han ser ut och hur söt han är också =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)