1 mars 2011

Allmänt test



Hur bor du: I en Lägenhet
Brukar du komma i tid: Ja det är ju klart jag gör
Hur lång är du: Jag är 164
Kan du laga mat: Ja om det är något gott så
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag jobbar som vikarie på olika Dagis
Vad har du på dig just nu: Linne och mysbyxor
Hade du en bra kväll igår: Tog de lugnt och kollade på Film. Vilket är ditt senaste inköp: Mat
Din favoritdryck på morgonen: Vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Fick Lön
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp alltid
Vad hade du sönder senast: En hovkrats tror jag ” Vet inte hur jag lyckades ”
Vem snackade du med senast: Mamma <3
Varm favoritdricka: The
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller någon Dricka
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet ej
Saknar du någon just nu: Jaaaa
Vad ska man göra för att få dig irriterad: De du
Någon jag stör mig på: Mycket
Intressen: Rida,Sjunga,Gymma
senaste person du kramade: Mamma
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Mamma igen
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Ja det tror jag nog att jag vill
Längtar du till din nästa födelsedag: Kanske de
Har rakat dina ben någon gång: Ja det är ju klart jag har gjort
Är du sugen på något nu: Ja choklad
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker ej Kaffe…
Använder du hudkräm: Japp
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Ja ibland inte ofta
Röstade du i det senaste valet: Ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja
Vilken låt lyssnade du senast på: En låt från Glee
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: Mycket
Har du pengar på mobilen: 1kr tror jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)