18 februari 2011

18 Februari

Imorgon åker min älskade Troy till Aspås till sin evetuellt sin nya ägare... Kommer sakna han enormt mycket men jag får ju komma och hälsa på så de är ju tur de i allefall =)
Idag har jag jobbat från 9-17.30 men kunde sluta tidigare för sista barnet gick vid halv 5 så de var skönt då tog jag första bussen in till stan och åkte till mamma sen åkte vi iväg och köpte en mobil... sen åkte vi ner på stan och åt på kina "Gott" sen åkte vi iväg och handlade mat sen körde min snälla mamma hem mig till Krokom...

Jag har också gått och tänkt på stakars Troy hela dan också som blev själv från 14 idag och han har varit stressad och ropat efter Evita hela tiden och undrar vart hon är... Tycker så synd om han... Han vet ju inte vart hon har tagit vägen =( Imorgon ska jag till han på morgonen och ge han frukost och rida med coco om det inte är allt för kallt men det kanske blir en skritt tur en då för att Troy ska tänka på något annat en stund och så får han träffa Pållan för sista gången och dom kommer sakna varandra så himla mycket tror jag och jag känner att det kommer bli tomt utan lill killen och det kommer bli tomt utan att gå till stallet nästan varje dag också jag som är van de sen 5 år tillbaka men jag har ju gått till stallet många år varje deg sen jag var 10år men haft uppehåll då med men nu känns det jobbigare att bli utan häst.. Men Vettan är ju kvar men hon står i Lit nu och går inte att ridas längre=( Men nu ska jag ta i kragen och åka till henne och mysa och gå promenader med henne då jag har någon som kan köra mig dit så klart.... Nä nu ska jag ta och lägga mig tror jag börjar bli trött och ska upp halv 8 imorgon.... Godnatt skriver imorgon om hur dagen varit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)