15 februari 2011

15 Februari

Älskade Troy åker nog i helgen =( Sen kommer jag inte träffa eller rida han mer =( Nu imorgon ska jag gosa hur mycket som hälst och säga att jag älskar han jätte mycket och aldrig kommer glömma han... JAG KOMMER ALDRIG GLÖMMA HAN... Tror inte jag träffat en sån snäll och lugnt varmblod förut... men jag kan ju inte ha han hos mig längre heller för jag har inte tid med han och det känns jobbigt annars skulle jag ha haft han till i sommar och då hade jag haft han i 1år... Gud vad jag kommer sakna han... Men om jag hittar ett sommarbeta i sommar så ska jag ta hem vettan =) och börja ta promenader och mysa och köra de hon och jag gillar NH och busa så kart... Nu vart det jobbigt här men inte lika jobbigt som när jag skulle ta farväl av vettan men det blev ju aldrig så men har inte varit och hälsat på henne efter de.... Nu ska jag lägga mig och försöka sova och imorgon mysa i stallet så mycket som möjligt.... Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)