31 oktober 2010

Älskar Dig


Jaha idag har jag varit till vettan och sakt hej då:'( vi tog in henne och borstade henne länge och myste mycket och pussade på henne och gav henne mycket godis. Morötter och pepparkakor som hon älskar.. Sen tog jag ut henne till hagen och sen hämtade hennes grejor och la dom i bilen sen gick jag tillbaka till hagen till min älskade vettan<3 och bara stog och klappade henne och pussade henne mycket sen när vi skulle gå kunde jag inte stänga sista tråden och satte mig nästan på backen och tog grina och sa jag klarar inte de här:'( kände då att vettan kollade på mig och jag tror hon Förstog vad som kommer hända. Eller det har hon vetat länge. Och så händer de imorgon. Snyft. Hatar de här. Har varit med om de här många gånger men det här var det jobbigaste jag varit med om. Det är nog för jag och vettan har sån bra kontakt med varandra och vi förstår varandra. Känner att jag kommer gråta hela natten:( jag kan inte äns kolla på någon bild på henne eller på hennes saker som står i hallen:(

2 kommentarer:

  1. Hon har det bra nu.. Tänk dig att få galoppera på evigt gröna ängar för evigt? Hon träffar säkert alla sina kompisar som gått över på andra sidan igen.. Ha det gott på där borta, Vettan! (Tänker på dig Malin!)

    SvaraRadera
  2. Tack Alex =) Hon har ju sin pappa där och sin mamma.....

    SvaraRadera

Tack för din Kommentar =)