11 juli 2010

Söndag idag då

Veckorna går riktigt forta nu=( Idag har jag varit och kollat på Arnljot med mamma och den var riktigt bra faktist=) Den var både spännande och sårjlig=) Sen när jag kom hem färgade jag mammas hår och nu sitter jag här=) Imorgon ska jag åka hem till krokom igen och ska kanske rida med coco eller om han får stå imorgon också det dör han ju inte av=) Han måste få lite semester han också=) Jag hoppas hovslagaren kommer till veckan annars blir jag galen för Troy är hovöm och man måste tänka på vart man ska rida så det inte blir så mycket grusvägar m.m Det går jätte bra att rida på vissa grusvägar utan att det gör ont på han och det är ju bra=) Ska nog hoppa lite med han i veckan igen för det var så kul att hoppa han=)=) Om det blir att jag ska ha han i vinter också håller jag på att funderar på att börja åka iväg på träningar med han eller om jag gör det till nästa sommar=)=)

Ska försöka ta mig till vettan till veckan och hälsa på och mysa med henne=) Då blir hon nog glad om jag kommer=) Det blir hon ju jämt annars också=)=) Och hon älskar att bli kliad under magen och bara stå och gosa med mig=)=) Jag hoppas att hon blir bättre snart i ryggen=)=)=)=)

Tänker på Vettan varge dag<3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)