10 juli 2010

Sitter hos mamma





Sitter hos mamma och är på min nya dator=) Den funkar helt utmärkt och den är lätt och den är en mine pc så den är liten så man kan ta med sig den överallt. Som t ex hit till mamma=) Nu ska jag bara fixa internet hemma hos mig så jag kan gå in internet och kunna skriva här=) Det är inte ofta att jag skriver men ska skärpa mig när jag får internet till min lägenhet=)
Imorgon ska mamma och jag till frösön och kolla på en ute teater som heter Anjot=) Det ska bli riktigt kul. Vi skulle ha gått på den förra året men vi han ej men imorgon blir det=)

Sjungarvett står nu hos en tjej som heter Annika och ska gå där på bete i sommar.. Hennes rygg är inge vidare men blir bättre men sakta=( Jag tycker synd om min tant som inte mås så bra=( Får veta till hösten hur hennes rygg blir om den kommer bli bättre annars så måste jag ta ner henne=( Jag vill inte att hon ska lida=(

Nu har jag ett varmblod som jag har på låns över sommaren får ha han i 2år om jag vill men måste se hur vettan blir i hennes rygg... Han heter i allefall Hecktor Troy och är 11år och har varit ridhäst i 4år. Han är en liten häst för mig eller han tror nog att han är 3år=) Iallefall när man ska galoppera då blir det lite bakut språng=) Men han börjar sluta med det nu=) Han är lugn att rida stressar inte upp sig så ofta och går jätte fint och lyssnar jätte bra och är jätte mysig att hoppa=)=)

Jo lite om mig=) Min rygg börjar bli bättre. Har gått hos en sjukgymnast nu och han har hjälpt mig så nu har jag bara ont ibland=)=) POch efter ett långt ridpass=) Jag har börjat bli försyld men men det är ju sommar då vill man ju inte klä på sig så mycket=)=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)