1 mars 2009

Hm

Idag har jag varit till stallet och ridit och sara har hjlpt mig med vettan med en sak och sen så åkte jag hem och eter 2 och en halv timme åkte jag tillbaka och red med Cheri.. Jag red barbacka... Och det har jag inte gjort på länge så jag tänkte att det var på tiden att göra det..
Det gick jätte bra utan att hon vart så pigg efter en stund... men det brukar hon ju vara så. jag e van...

Imorgon börjar skoan igen men jag är ledig måndag tisdag fredag=) skolan ska på Wången onsdag torsdag och kolla lite.... Ska träffa Stig H det ska bli intresant och vi ska kanske få köra också=)

Imorgon ska jag sova ut och sen får man se när man vaknar och vad klockan är och vad det är för väder och om man har någon ork så ska kanske jag och cheri rida.......
Nä nu ska jag gå och kolla på tven med mamma sen ska jag lägga mig är ganska trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)