8 mars 2009

Fjällen

Nu är man hemma efter 4dagar i Gräftåvallen men familjen=) det var skönt att få komma bort några dagar och ha det lugnt och roligt... Jag åkte slalom igår för första gången på 2 år nästan 3 så det är jag nöjd med som bara den=) Det har varit ganska fint väder dom här dagarna... Vi hälsade på kusinerna i Bydalen i deras stuga dom hade hyrt.. Och där var det mysigt...

Jo i torsdags när vi åkte och var nästan framme vid stugan så ringde våran förra granne och frågade om vi var på väg hem men det var vi ju inte... Då så har det varit inbrott hos oss... Dom hade hett söder fönstret nere och fönstret in till våran lägenteh på dörren och sen letat efter något i låderna. Sen så har dom dragit fram mammas fin skåp som står i vardagsrummet och het sönder den bak och tagit fram all sprit mamma hade där och drukigt men dom satt i soffan och drak.. Sen så har dom tydligen gått ner i källaren och ut där och dragit med sig en av mammas flaskor som hon fick när hon fyllde 50... Så polisen har varit här och tagit fingeravtryck och sko avtryck..... Så om det är någon vi känner som har gjort det här kommer vi aldrig att förlåta och hon/han är inte välkommen hit mer.......

Jo imorgon börjar min praktik och det ska bli kul.. Skriver imorgon om vad jag fick göra m.m. Ska lägga mig nu så god natt på er<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)