21 december 2008

Söndag


Idag har jag ridit med Tove och det gick jätte bra och tove red Blanken.. Och jag har städat idag det sista nästan och imorgon ska man ta fram alla tomtar och klä julgranen=) Jag ska sova lite längre imorgon också är så himla trött.. På julafton ska jag först vara här hos mamma och sen på eftermiddan ska jag åka till pappa.
Jo igår var jag till strömsund till dollar men först så åkte jag och lämnade julklappar till lena och det var kul att träffa henne och theo och thomas men mamma satt i bilen och var ledsen när jag kom ut till bilen.... Men det är inte så konstigt.... Sen var vi till dollar och sen åkte vi till Faster och hälsade på och lämmna julklappar hos dom med och så fick vi midda där och det var gott fick fisk=)
På tisdag ska jag göra godis och det blir mycket gott i allefall farfarsgodis=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)