22 december 2008

Måndag

Idag har jag tagit upp alla tomtar och städat. Men än är man inte klar med allt. Imorgon ska man göra godis och klä granen tror jag..
Tänk att det är jul nu och snart börjar man sista terminen i skolan och det är så tråkigt.. Vill ej sluta jag vill vara kvar mår så bra att vara där med alla vänner och lärare.. Om jag ska vara ärlig så mår jag lite bättre att vara i Bollnäs än här hemma i allefall nu till jul.. Jag tycker Julen är så jobbig nu efter mamma och pappas skildsmässa.. Jag tycker det inte är lika mysigt längre. Om jag ska välja vart det är mysigast att fira jul är här hos mamma...

Det jag hatar vid jul är alla ljulsjärnor och hösintor dom hatar jag. Blir så jävla dåig av dom iallefall när det är för mycket av dom... Det gick bra när jag var hos faster men det kliade u ansiktet och armarna men det blir värre om jag är förmycket med dom blommorna.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)