4 november 2008

Tisdag

Jag har varit hemmas idag och igår och jag kommer vara hemma hela veckan=( Har lite feber och skit ont i halsen och huvudet=( Idag har jag mäst sovit och kollat på film har inte alls mått bra idag har också ont överallt=( Det är inte kul att vara hemma och vara sjuk. Man har ingenting att göra m.m det ända man kan göra är att kolla på tven eller film eller vara på datorn och så har jag börjat med Scrapbooking hemma=) det är skit kul och klippa m.m. Man kommer på egna saker. Jag gör vykort nu till jul som jag ska skicka till folk.. Hoppas dom blir glada av dom=) Jag köpte grejorna när jag var i sundsvall i Söndags.. Redan i Lördags kände jag att jag började få ont i kroppen och halsen.. När jag var i Sundsvall så hittade jag 2 tröjor och en film som jag har letat efter och den kostade bara 90kr och den heter Titanic och jag ar kollat på den men inte hela har inte velat kolla på slutet än. Vill se den på dan inte när man ska sova för då kanske man somnar när det är mäst som spänande... Nä nu ska jag gå och kolla på tven med mamma=) Imorgon ska mamma på dealysen sen kommer hon hem igen och sover lite.... Hej då så länge=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)