17 november 2008

Måndag


Idag har jag varit till min praktikplats med massa Islandshästar. Och alla är jätte snälla och gosiga.. Idag har jag fått tagit ut ågra och mockat och fixat hö och vatten och sopat sen hade vi lunch och efter den så fick jag gå och ta av täcken på några islandshästarna och he på grimma på 2 men fick bara på dn ena grimman men inte den andra. Den är så skygg men jag förskökte i en halv timme timme men det gick ej så Ann-sofi fick göra det efter mig. Sen har jag inte gjort så mycket. Åkte med 20 över 3 busse från brunflo och sen väntade jag på bussen hem. Imorgon ska jag kanske få rida lite gran och mocka.. Jag ska sova hos Anita kusin imorgon och kanske på onsdag natt men vet ej än=) det blir kul.. när jag slutar ska jag skriva till Peter och kolla vart han är så jag kanske kan åka med han hem till dom=) Då får jag träffa Anton och Tove och det ska bi kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)