21 november 2008

Fredag


Nu är man hemma efter en vecka på praktik.. Jag har sovit hos Anita och Peter iveckan så jag slapp åka fram och tillbaka. När jag kom till min praktik i måndags så visade hon runt mig lite och berättade lite om vare häst. Och sen gick vi till Lund och tog ut hästarna som står där nere ochgav dom mat och vatten och sen mockade jag och foxade och dona sen så fick jag ficka och sen fick jag prata lite med hästarna. Tisdag: ta ut hästar,mocha fixa vatten och mat,Ficka,Foxa hö i hö påsar m.m. Lunch, Sen red jag men Annika en sväng sen slutade jag.Onsdag: mocha m.m, fika,red,lunch,red,sluta. Torsdag:Mocka,åkte till vetrinären,fika, tog in hästar som skulle få behandling (massage ) Lunch,Red,Sluta.Fredag:Tog ut hästar,mocka m.m, fika,hämtade Glittra,Hjälpte till med ridgruppen,red med på turridning,fixa vatten och fpder till alla,Sluta. Det var min vecka och jag trivs jätte bra=) Imorgon ska jag kanske rida om jag hittar någon som kör dit mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)