18 oktober 2008

Lördag


Idag har jag sovit ganska länge och det var skönt att sova ut lite efter man har varit i skolan=) har inte mått så bra i veckan. Börjar vell bli sjuk igen=( tråkigt. Nu är det bara en vecka till sen är det lov=) då blir det mycket i stallet och jag ska till stan och kolla på bio=) Idag har jag också varit i stallet och pyslat lite och ridit en sväng på vettan. Hon var jätte duktig idag hon lärde sig att gå åt sidan när jag ber henne men det måste jag träna på gnska offta nu så hon lär sig.. Imorgon kommer det en tjej som heter Tove som ska rida vettan=) det ska bli kul hoppas bara dom gillar varandra men det tror jag nog att dom kommer. Vettan kommer nog tästa henne lite imorgon och hon kommer vara lite spänd när vi ska rida för det var länge sen hon hade sällskap med sig när vi ä ute octh rider... Nä nu ska jag kolla på tven... Skriver imorgon och berättar hur det går....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)