17 oktober 2008

Fredag

Nu är det helg igen och då ska jag sova ut och städa lite och så klart rida=) På söndag kanske en tjej kommer och ska rida vettan och jag hoppas att dom kommer bra överäns. Nu är man hemma själv för mamma jobbar natt och jag vet ej vad jag ska hitta på. Ska vell kolla på tven och vara på datorn och äta lite godis=) Iveckan har jag haft kärnämnen och vi har inte jobbat så mycket. Vi har varit till ett ställe där man kan slappna av lite. Där fans det en vattensäng ocg ett musikrum och ett rum med bollar som man kallar för bollhav=) jag låg mäst i vattensängen det var så skänt att slappna av lite och lysna på lugn musik. Jag somnade nästan i sängen. Vi har också varit iväg till ett stall och kollat på lite föl=) dom var så söta. Och vi åkte till annika och hälsade på hennes hästar=) Jag har kört traktor också med pekka och det gick bra vi hämtade balarna från ängen.... Idag har jag mäst suttit i tåget hem=) Imorgon ska jag rida=) ska rida en annan väg i helgen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)