28 september 2008

Storm


Det är storm ute idag=( tråkigt. Hade kunnat åka ivag och ridit idag med men det båser så mycket och regnar till och från. Men jag red ju ganska länge igår så det är jag nöjd med. Är faktist ganska nöjd sen igår när jag red Sjungarvett=) Hon var ju jätte duktig. Någon helg framöver ska jag rida med 3 tjejer och dom rider en nordis och 2 islandshästar=) Vettan är lite bryd för islandshäsrna men det är inte så konstigt hon har aldrig sätt en sån förut eller jo i en hage men det är inte samma sak som när man rider med dom=) Imorgon åker man till skolan igen. Jag åker ner vid 5 någon gång kommer fram vid åtta tror jag. Då när jag kommer ner ska jag handla och sen ta det lungt. Ivekan vet jag ej vad jag ska hitta på. Har sång på tisdag 2 gånger det ska bli kul och få träffa Andreas och dom andra i musiken=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)