27 september 2008

Idag har jag sovit ganska länge och sen tagit det lungt. Jo jag har ridit idag i över en timme i skogen och det gick jätte bra. Hon var jätte duktig och lysnade jätte bra och jag fick henne att gå ner på tygel och det gorde hon bra. Jag körde bara skritt och trav idag och kort trav. Imorgon ska jag nog bara ta det lungt kanske åka till wången och kolla på tävlingarna men jag kanske bara ska vara hemma och ta det lungt. ska åka ner till skolan på måndag eftermidda och ska vara på skolan i 2-3 veckor sen ska jag vell ut igen på praktik. Vet ej om jag ska vara kvar hos malin eller inte. Funderar på att prova på något annat och om jag inte trivs där så åker jag nog till malin istället. Jo på praktiken har det gått bra i går Fredag så red jag Encore Ås på ängen och travade och skritta. Red i 45 minuter sen så hjälpte jag carola med hästarna som hon skulle köra och sen tog jag in Loppan ( Catch a Kiss ) och sen lastade vi henne och åkte till travet och lastade ut henne och ställde henne i en box sen gick jag och gav hästarna som var ute lunch sen tog jag lunch och åt hos sara i det stallet hon var i sen fixade jag lite gran i stallet som mocka och fixade vatten till atta och mat till dom som skulle vara inne på natten och gav katterna mat=) sen tog jag in dom som skulle in och sen sopade jag lite gran sen gick jag och bytte om sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till marknaden i stan och sen handlade vi lite gran sen åkte vi hem och lagade mat=) Snart ska jag lägga mig börjar bli lite trött. Och det är tråkit väder ute det regnar tur att vettan har täcket på sig så hon inte får så ont i ryggen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)