2 september 2008

Praktik

Idag har jag varit till stan till travet och kollat på praktikplats hos Malin Löfgren. Det var jätte fint där så jag vill någ vara där i några veckor sen kanske mer om jag trivs=) Köpte ett nytt täcke idag till Sjungavett som hon ska ha när det är litekyrligt ute eller när det regnar för hon får ont i ryggen=( ska sova snart så jag ockar upp imorgon ska upp kvart över 6=( ska åka 7 till stan till tåget och kommer ner till bollnäs vid halv 1 tror jag. Då när jag kommer upp till skolan ska jag prata med Åsa min lärare och prata om hur det såg ut hos Malin.. Nä nu ska jag sova. Jo mamma blir 50år på Lördag det blir kul=) eller kanske inte för henne men man får ju tårta och go mat=) och så klart så ska vi kanske mysa vid tven=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)