5 september 2008

Hemma


Nu är man hemma iden efter 2dagar på skolan.. Ska på praktik på Måndag börjar vid åtta. Det ska bli kul. Jag kommer nog att lära mig mycket hos travtränaren=) Idag tog vi kort på skolan men bara på mig och sara för att vi inte är på skolan när dom ska ta skolfoto.. Igår körde jag en Schettis som heter Kristall jätte söt. Men han hade lite hosta men det brode på att han inte har rört sig på hela sommaren och har ätit hur mycket som hälst i sommar.. Imorgon fyller mamma 50år.. Då blir det tårta och go mat=) mamma kommer bli så klad för min och pernillas prisent. Men det var jag som fick hitta på något sen kom jag på tack vora personalen på boendet=) Ska snart lägga mig och sova och kolla på en film tror jag.. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)