15 april 2014

Tjoho

Nu har man internet igen =) Han ju igår skriva ett inlägg på bussen då det finn internet på den =) Så som ni förstod hade jag övning med ena kören igår och det gick sjukt bra =) Lärde oss en ny låt och fick även sjunga en som vi har tränat med Astrid då Mats varit i USA och den satt ganska bra men med lite övning sitter den där =) Nu är det träning om 2 veckor igen =)

är lite avis på Gunvor då hon och en kör som heter Rödö Kören ska åka till Island och sjunga och se Island =) Dit vill jag med men det blir nog någon gång då man har sparat ihop lite =) är ju ganska dyrt att resa dit..

Idag har jag varit ledig och har då städat lite och har även varit på gymmet och kört ett pass =) Nu ska jag komma igång igen och hoppas inte på några mer sjukdomar. 

Ikväll eller ljust nu är det en gala i Stockholm för dom som bloggar på Youtube och så klart har jag röstat på dom jag tycker är bäst =)



Fotade lite förra veckan.. vissar bara dessa nu =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)