10 april 2014

Sitter på jobbet och tänkte skriva ett litet inlägg innan jag drar hemåt =)

Igår hade jag rep med kören C.A.M.I.N.G Gospel inför en Gudstjänst vi ska vara med på och sen tränade vi lite till konserten den 8 Maj i Gamla Teatern.

Det gick jätte bra igår har fortfarande problem med en av låtarna men jag hinner träna innan det är konsert och Gudstjänst =)

Ska be coco komma hem till mig med så vi kan öva tillsammans. Sen ska jag och coco öva på en låt som vi kanske ska få sjunga solo på =D

Nu snart tar jag helg och idag blir det bara att ta det lugnt resten av dagen då jag inte är så jätte pigg. Blir nog lite film tittande och plugga =D


Om jag kan kommer jag skriva i helgen om lita saker men får se har lite att göra i helgen..

Ha det bra alla där ute =D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)