23 april 2014

Rida

Gårdagen var ganska bra utan att jag nös som jag vet ej vad. men det är ju den tiden nu så jag får stå ut ett tag till tills allt är klart. Tur det finns medicin för det så det minskar lite gran i allefall.. 
Jag pratar då om pollen.. Det är björkarna som är värst..

Igår efter jobbet och efter middagen så följde jag med coco till stallet och fick träffa en sån snygg och fin kille som jag skulle få rida på.. och det som vart lite jobbigt var att denna kille gjorde exakt vad vettan brukar göra med mulen så det var nära att det kom tårar men jag hållde dom inne och när jag fick rida denna kille var det en blandning mellan vettan och Troy i stegen och hur denna kille använde ryggen =D Är redan kär i denna Kille =)

Ska så klart följa med coco till stallet fler gånger och jag nästan längtar tills nästa gång =D

Här har ni en bild lite suddig men syns ju vilken härlig kille detta är =)
Foto: Tog en härlig ridtur med malin ikväll, de va ett tag sen! Och jag tror att både jag och Malin är kär i denna fina kille! <3

Idag har jag dock lite träningsvärk men det gör inget det är bara bra =D =D

Nu ska jag göra mig iordning för att gå till jobbet =)
Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)