26 mars 2014

Onsdag

Redan Onsdag. vad dagarna går fort. Inatt har det varit jobbigt då det kliat som jag vet ej vad på halsen =( och lika i ansiktet.. blir att starta igång fläckten igen på nätterna =(

Idag blir det jobb i några timmar sen ska jag åka in till Stan och möta Coco och blir vell mat i stan med och sen blir det kör övning med C.A.M.I.N.I.G och idag blir det utan band då dom är borta på annat. så idag blir det lite stämrep och det behöver vi.. Inte ofta vi har stämrep.. Ska också fråga där jag jobbar om jag får skriva ut lite papper då vi fått nya i kören eller i båda =)

Har också igår gjort 2 hundhalsband och ett koppel =) Och det ena settet allså ett hundhalsban ch hundkoppel blir hämtat och sälja =D
Hoppas bara hon gillar det bara men det tror jag om jag är nöjd så ;)


Nä ska packa ner det jag ska ha med i handväskan sen gå till jobbet =)

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)