3 mars 2014

Jobbar

Sitter på jobbet och har tagit en paus ljust nu efter allt kollande på bilder och skanna om mm.
Sitter med dom hemska hörlurarna som är så himla varma men om jag vill lyssna på musik så måste jag ha dom..

Har märkt också att ni gillar mina inlägg som är lite känsligt. Kul att ni gillar dom.
Jo nästa vecka åker jag till stora staden =) det ska bli så kul och jag längtar så himla mycket..
Ska också kanske till stugan Onsdag-Fredag ska bara kolla om jag får ledigt men är osäker men det kanske jag kan få hoppas jag =) skulle vara så mysigt och skönt att åka dit. Kanske man ska prova på att åka lite slalom med men det bror ju helt på mitt knä då det fortfarande inte är bra =(

Sitter och lyssnar sönder på Bröder med Linus Svenning =) Älskar den låten den texten är så himla fin och Linus är så himla grym och älskar hans röst =)

Nä nu jobba vidare =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)