28 mars 2014

Helg

Igår fick jag helg och det var ju så klart jätte skönt =) 
Idag sov jag till halv 11 och det var super skönt kan jag säga. Sen packade jag väskan och tog bussen in till stan och sen åkte jag upp till körskolan och pratade med hon som har det och fick nya böcker och la in i karlendern att jag ska vara med på en handledarkurs innan jag får börja köra =)
Ska bli kul att börja nu på riktigt och har inte riktigt den motivation som jag vill ha men gör det ändå och hoppas det blir mer..

ska övningsköra så mycket jag bara kan och sitta vid datorn så mycket jag kan på körskolan med =)

Imorgon blir det färga hår och så ska mamma bjuda på go midda som jag beställt och blir planka =) Ska bli så gott =D

Tror det också blir tidig säng för mig fryser och vart jätte trött..


ha en fortsatt bra kväll =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)