24 mars 2014

Grattis Till Mig

Jahop då blir man ett år äldre idag då :-)  Har fler som fyller år samtidigt som mig av mina vänner och Laila min föredetta dagmamma :-D

Jag sitter nu på bussen hem till krokom och tänkte ta mig ett varmt bad och sen städa då jag ej han klart i fredags innan jag for till stan :-)

Sen blir det lite jobb och senare blir det att åka till frösön och sjunga lute :-D ska börja i en till kör om ni inte har läst det i senare inlägg :-D ska bli både kul och spännande :-D känner redan några i den kören då dom är med i C.A.M.I.N.G Gospel med :-D

Kören jag ska börja i är också en gospel kör :-D Fick låtarna igår och ska skriva ut dom idag och sätta in i pärmen :-) vissa kan jag redan och har lyssnat på dom andra och det är jätte fina låtar och dom värkar vara roliga med :-D

Så denna vecka blir det två gånger jag åker och tränar med körer :-D:-D

Blir lite längre att åka till denna nya men vad gör det om det är ett intresse som jag älskar :-D:-D Det går ju också ganska fort att åka buss också så :-D

Jo hoppas också att jag får mail av en tjej idag och det är med körkortet att göra :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)