20 mars 2014

Gillar inte såna här dagar

Skön kväll. Har tränat och tog mig sen ett skönt bad =)
Sitter nu i sängen med datorn i knät och läser lite mail och bloggar.. Har även fixat en blogg till en av mina vänner som ville ha en =) så jag hjälpe henne med de =)

På jobbet idag har det gått jätte bra. hade dock ganska ont i ryggen från början men det gav efter efter ett tag.. Är ganska öm i ryggen efter helgen så får stå ut lite =) finns ju alvedon och salva man kan ta =) salvan har gjort susen på både ryggen och knäna =)

Har a´haft träningsvärk på vissa delar av kroppen efter helgen och kan inte fatta hur jag fått de ;)

Imorgon är jag ledig och tänkte ta mig en sovmorgon då jag ej kunnat sova ut riktigt känner jag..  ändå om jag börjar sent på jobbet så har jag inte kunnat sova ut riktigt. har vaknat vid 7-9 denna vecka och inte somnat föräns vid 2-3 =( bland har jag svårt att somna och kan då också vakna tidigt men för det mesta har jag sovit länge om jag ej kunnat somna... Får såna här perioder då det ej går att somna utan jag vrider och vänder på mig och läser även en bok men kan ej sova och sätter även igång en tråkig film men somnar ej =( såna dagar blir jag riktigt arg på. då jag känner att jag är super trött men det bara inte går att somna =(

Så imorgon ska jag sova och hoppas jag får de med. ska även åka in till stan till mamma hade jag tänkt. men innan jag åker in tänkte jag städa =)

Städade lite idag men ska göra klart imorgon tänkte jag =)


Nä nu ska jag mysa ner mig i sängen och ser på en film och hoppas jag somnar sen.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)