21 mars 2014

Älska Mig

Har ikväll kollat på en film som heter Älskar Mig..
Allså vilken bra film den visar verkligen hur det är för dom som blir mobbade och tar sina liv. 
Blev tårögd i ögonen flera gånger..
Jag kan inte fatta att det finns såna idioter som mobbar människor och säger en masa elaka och hemska saker. 

Tycker alla skolor ska visa såna här filmer för barn och ungdomar så dom får veta och se hur det är...

Kan tänka mig för dom som mobbar hur dom känner om dom sakt något riktigt elakt och hemskt och den personen som blir mobbad tar sitt liv. då borde ju dom som mobbat denna person må så sjukt dåligt och känna att dom gjort fel men då har det ju gått för långt..

alla som mobbar borde sluta med det och det borde vara förbjudet.. Och det är inte barn och ungdomar som blir mobbade utan även vuxna blir det och det är så himla hemskt..

VARFÖR KAN INTE VI MÄNNISKOR FÅ VARA SIG SJÄLVA


Jag har några vänner  som har tagit sina liv pga av att dom mått så himla dåligt och inte orkat leva längre och dom har blivit mobbade. Jag fattade inte att det hade hänt när jag såg på Facbook och att vänner hört av sig till mig och sakt att hon/han inte lever längre =( Jag kan fortfarande inte fatta det och jag saknar dom så otroligt mycket och jag vet att dom hälsar på då och då och även hälsar på alla sina vänner och familj...

Finns många nu som gör föreläsning om mobbing och det är många unga som gör det och det tycker jag är så himla bra och mycket är om nät har..

Många av er läsare vet ju att jag själv blivit mobbad och mått skit men jag nu blickar framåt och ser min framtid framför mig. Som jag kallar bloggen LIVET ÄR EN RESA och det är så sant som det är..

Tycker alla ska blicka framåt och inte bakåt och det gör i allefall jag. Jag tänker inte på allt jobbigt som jag varit med om och det är ju en hel del. jag blickar framåt i stället =D

                 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)