25 februari 2014

Sitter och jobbar för fullt men tog en liten paus nu och passar på att skriva lite =)

Det går riktigt bra på jobbet och med min nya uppgift så är det mycket roligare =) Jag får Photoshopa en massa och kolla igenom en massa bilder =)

Har hittat en riktigt rolig hemsida med en massa saker som är både roliga och smarta =)
HÄR är hemsidan =)

Heter Roligaprylar och finns en hel del roliga saker kan jag säga =)
Tycker verkligen ni ska gå in och kolla =)

Har också fått sett hur butikerna som ska vara på denna pyssel helg jag ska på hur dom kommer stå och då fick man även mer koll på vilka butiker som kommer vara där =)

Inte länga kvar nu bara 17 dagar kvar =D

Nä nu ska jag jobba vidare =D

Inte för jag sett någon sådan än men det är nog inte länge kvar..

Jag vill ej ha vår nu vill ha vinter ett tag till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)