22 februari 2014

Respons och Självförtroende

Å Tack alla för fina kommentarer på Facbook om mitt inlägg om pappa och Ella =)

Blir så glad av alla fina kommentarer av er =)

Några har sakt att jag ska kunna skriva om vad jag vill utan att vissa folk ska hindra det jag vill skriva om. Jag blir så varm inombords =)
stor kram till er alla <3 p="">

vissa av er vet vilka ni är som gör att jag ej kan skriva om vad jag vill men snart skiter jag i det och skriver vad fan jag vill utan att ni ska stoppa mig.. Ni är inte i mitt liv utan jag har ett eget liv och det tycker jag att ni också ska ha ett eget liv utan att lägga er i andras och förstöra..

Förr vissa av er kanske inte vet så är min mamma och pappa skilda sen några år och jag gick då i 8-9an och då kan jag säga att jag mådde inte alls bra och det märktes i skolan och tur va hade jag såna snälla lärare som lät mig i vissa perioder vara hemma i stället och plugga. Fick allså med mig saker hem som jag skulle göra och gick sen till skolan och lämnade in uppgifterna och fick olika saker rättade...  Men denna period var nog det jobbigaste i mitt liv och fanns bara få som fanns där för mig och mitt självförtroende bara försvann iväg.. 

Det tog många år kan jag säga till självförtroendet började gå uppåt igen och kan säga att än är det inte 100.. Finns fortfarande mycket som får mig att inte våga eller blir stressad för och det är bara att jobba sig fram tills man når toppen men det är på go väg kan jag säga... 

Jag är glad att jag har vänner man kan prata ut med och en sån underbar kör som gör en glad och framåt =)
Kören är det bästa som gjort mitt självförtroende att gå uppåt och det har jag märkt och många av mina vänner och vissa i familjen har märkt det med och det är så skönt =)

Så till er som vill lägga er i mitt liv så bryr jag mig inte ett dugg och jag tycker ni ska lägga all energi till annat istället och låt mig vara

1 kommentar:

  1. Vad bra skrivet Malin. Det har du rätt i folk ska inte lägga sig i andras liv utan ta hand om sitt liv i stället =)

    SvaraRadera

Tack för din Kommentar =)