28 februari 2014

Rally

Ikväll blir det rally för fulla muggar och vad kul det ska bli =) Har längtat efter detta i ett år nu =D
Ska på Campus ikväll och kolla och hoppas jag och mamma får samma bra plats som sist =D och att min kamera är snäll med mig ikväll då jag tänkte fota lite och kanske filma =)

Jag bara älskar ljudet av en rally bil och bara ryser när jag här de även om det är på tven eller i datorn =)

Hoppas också att det inte börjar regna eller snöa för då är det bara jobbigt att stå och kolla =) Imorgon ska jag och mamma ut i skogen och kolla å se vart vi kommer stå sen ska vi även ner på badhusparken på prisutdelningen tror den är imorgon =)

Nä nu dax och klä på sig och göra sig klar till mamma kommer hem =)


Bilderna här är från ca 3 årsen tror jag då det var SM och stog då i Fäviken och kolla =D
Vart snöstorm till och från men så kul.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)