22 februari 2014

Mys Lördag

Mysig Lördag =)  
Sov ganska länge idag och det var så skönt då jag somna vid 3 halv 4 i natt.. Varför ska dom visa så bra filmer på nätterna för ;)

Börja med att jag klev upp och åt frukost och sen tog jag och städade ändå om det var fin väder ute men ville inte göra det imorgon då jag har annat för mig =)

Sen efter jag städat klart så gick jag på ica och handlade med Coco och då passade jag på att handla lite mer då jag hade någon som kunde hjälpa mig att bära =) Men en sån himla snäll vän som coco så bärde hon mina 3 kassar utan problem =D Sen lagade vi go midda och det blev Tacogratäng och det blev så gott =) Satt i vardagsrummet och kollade först igenom lite bilder och sen åt vi och kollade på Glee innan Mello började =)

Nu har Coco åkt hem och jag sitter kvar i soffan framför Mello och det var så många som var bra =)

JAAA Anton Gick vidare och Alcasar.

Tyckte inte Alcasar skulle gå vidare då deras låt knippar till den förra låten... Allså samma musik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)